pondělí, října 23, 2006

Vražedné alibi


Jak jsem tak hleděla do týdenního televizního programu, padlo mi do oka, že se má co nevidět na obrazovce objevit film Vražedné alibi. Proč ne, já ho viděla ještě jako premiéru v kině a velice se mi líbil. Faktem je, že asi zejména proto, že hlavní roli má Sean Connery a pro toho já mám slabost, je to výborný herec a i na stará kolena zatraceně zajímavý a přitažlivý fakt. Ale filmový příběh tentokrát také stojí za to. Když stará černoška požádá Paula Armstronga, aby se ujal případu jejího odsouzeného vnuka, Armstrong netuší, jaký dopad to bude mít na něj i na jeho rodinu. Černý mladík Bobby byl před osmi roky odsouzen za znásilnění a vraždu bílé dívenky, jeho příbuzní jsou ale přesvědčeni, že čin nespáchal, že je pouze nevinnou obětí kvůli barvě své pleti. Armastrong svědomitě pátrá po důkazech, které by mohli nevinného mladíka konečně osvobodit a toho cíle nakonec dosáhne. Zdálo by se, že příběhu je konec a to ve stylu " konec dobrý, všechno dobré." Jenomže tak tomu nemůže být u filmu, který bývá označován jako thriller. Proč? Vím, ale nepovím! To tak! Dívejte se ve středu od 22.10 na Primu - ale jakmile
bude černý Bobby osvobozen, dejte si pozor - za chvíli se začnete bát!