úterý, dubna 25, 2006

Listopadová Romance

Se mnou je to těžké.Kdykoli sednu k počítači a chci se rozdělit o své filmové vzpomínky se stejnými fandy, hrnou se mi do mysli tituly a příběhy...Jenomže několikrát už jsem se také přesvědčila, že jsem omylná, jako ostatně každý. (Doufám, že ostatní milosrdně připustí, že ještě nejde o sklerózu). Vzpomínám na určitý příběh, skoro většinu si z něj pamatuji, jenomže se mi nevybavují tváře hlavních hrdinů. Domnívám se, že si aspoň pamatuji titul - ale ono ne! Někdy okolo Vánoc dávali v televizi jakýsi romantický film - hrál v tom Richard Gere. Povídám si tenkrát:"No jo, ale to je ale určitě ten smutný příběh velké lásky, co už jsem viděla, jak ona umírá na rakovinu a nakonec ho pošle pryč na mostě a odejde, na to se dívat nebudu!" A nedívala jsem se. Před několika dny šel večer film Listopadová romance. Já se namlsala, usedla k obrazovce a hele - to byl onen smutný příběh, až na to, že v něm nehrál Richard Gere. A jakže se jmenoval tem film, ve kterém tuhle hrál? No nevím, to už jsem zapomněla!