pondělí, května 22, 2006

Kameňák

Kameňák - no to mně tedy podržte, jak mohly značného úspěchu dojít dokonce tři díly! Uznávám, že Václav Vydra je v roli přihlouplého policisty neodolatelný a Anna Vejvodová coby stará babka Kropáčková vysloveně k sežrání, ale!!! Když jsem se kdysi dověděla, co pan Troška začal natáčet, ohromně mne to nadchlo - to je ale nápad, nahromadit vtípky a vytvořit kolem nich ucelený příběh! Bohužel, v tu chvíli mne nenapadlo, že to mohou být ve valné většině ne moc vhodné vtípky a že příběh kolem toho bude - mírně řečeno - přisprostlý. Troškovy pohádky nebo jeho slavné Slunce, seno... slibovaly jiný druh humoru. No, nepovedlo se. Není to jen můj názor, slyšela jsem to z mnoha úst a velice mne těší, že ten názor sdílí i maminka Trošková. Další Kameňák prý rozhodně syn točit nebude, těch sprosťáren už bylo dost! Já si počkám, jestli bezesporu talentovaný rejža spáchá zase něco opravdu povedeného. Jo - a protože autoři od sebe dost často opisují, doufám, že ten nápad s horou vtipů v jednom příběhu trkne někoho,
kdo z toho slepí opravdu slušný a zábavný film - celovečerní stačí jeden, vždyť méně bývá většinou více, to je známé!